موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

تنها پس از چند هفته از بازگشت آلوارو موراتا از یوونتوس به رئال مادرید، وی خواهان افزایش دستمزدش شده است. موراتا پس از به ثمر رساندن 3 گل در رقابت های یورو 2016، می خواهد بداند در تیم زیدان چه نقشی خواهد داشت و همچنین دستمزدش را نیز افزایش بدهد. 

به گزارش گاتزتادلواسپرت، موراتا در حال حاضر قرار است 4 میلیون یورو در سال دستمزد بگیرد.  همان چیزی که در یوونتوس دریافت می کرد. اما از آنجایی که پیشنهاد آرسنال برای وی دستمزد 9 میلیون یورویی در سال بوده است، مهاجم اسپانیایی خواهان دستمزدی در همان اندازه است. 

به گزارش AS موراتا به مدیر برنامه اش گفته تا در مورد نقش او در رئال مادرید و همچنین دستمزدش، با مسئولان این تیم مذاکره کند. با این اوصاف، به احتمال زیاد ماندن موراتا در مادرید زیاد دوام نخواهد داشت زیرا فلورنتینو پرز به نظر نمی رسد با خواسته های او موافقت کند. 

رئال مادرید ممکن است با تصمیم به فروش موراتا، هزینه های خرید بازیکن های جدید را تامین کند. آنتونیو کونته نیز خواهان حضور مهاجم اسپانیایی در چلسی است. با توجه به اینکه موراتا در 42 بازی که با یوونتوس از ابتدا در ترکیب حضور داشته، 22 گل و 14 پاس گل را ثبت کرده است، تیم های زیادی خواهان وی هستند اما به نظر نمی رسد حتی تیم های انگلیسی مبلغی بیشتر از 50 میلیون یورو برای وی پیشنهاد دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.